Türkçe
/ / /

SOKAK TOPLAYICILARI İÇİN KAYITLARIMIZ BAŞLIYOR.

BAĞIMSIZ ATIK TOPLAYICILARINA/SOKAK TOPLAYICILARINA ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI’NIN SIFIR ATIK SİSTEMİNE KAYIT OLMA ZORUNLULUĞU GELMİŞTİR.

Kayıtlar, belediyemize başvuran ve çalışma izni verilen bağımsız sıfır atık toplayıcıları/sokak toplayıcıları arasından yapılacaktır. 

Çalışma izni yalnızca belediyemizce belirlenen şartlara uymayı taahhüt eden atık toplayıcılarına verilecektir.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ ŞARTLAR

  1. 18 yaş üzerinde olmak,
  2. Bursa Mustafakemalpaşa’da ikamet ediyor olmak,
  3. Kimlik Belgesi ile bizzat başvuru yapılması.

TÜRK VATANDAŞLARINDAN BAŞVURUDA İSTENECEK EVRAKLAR

  1. Başvuru Formunun doldurularak imzalanması,
  2. 1 Adet Biyometrik Fotoğraf
  3. Kimlik Belgesi Fotokopisi veya E-devlet Barkodlu Nüfus Kayıt Belgesi Örneği
  4. E devlet barkodlu Yerleşim Yeri (İkametgah Belgesi)
  5. E-Devlet üzerinden alınan Çalışma Belgesi/Sosyal Güvenlik Kayıt Sorgulaması
  6. Sürücü Belgesi Fotokopisi veya E devlet Sürücü Belgesi Bilgileri Çıktısı (varsa)

SON BAŞVURU TARİHİ: Başvurular 15.11.2022 tarihi,  saat 16:00’ya kadar kabul edilecektir.

BAŞVURU YERİ: Mustafakemalpaşa Belediyesi Ek Hizmet Binası İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü (Hamzabey Mahallesi Danaçayır Caddesi No:11 Mustafakemalpaşa/Bursa) 

KAYIT İŞLEMLERİ TAMAMLANAN ATIK TOPLAYICILARI AŞAĞIDA BELİRTİLEN ŞARTLARDA ÇALIŞACAKTIR.

  1. Belediyenin ilçe geneline yerleştirmiş olduğu sıfır atık ekipmanları içerisindeki (ambalaj atığı toplama kafesleri, tekstil atık kumbaraları vb.) ile belediyenin sistemine dahil edilen konut, site, kurum, kuruluş ve işletmelerden atık alımı yapmayacak, mevcut sıfır atık sistemine zarar vermeyecektir. Aksi halde toplama izinleri iptal edilecektir.
  2. Bağımsız Sıfır Atık Toplayıcıları, Mustafakemalpaşa sınırları dahilindeki 131 mahallede Mustafakemalpaşa Belediyesi tarafından belirlenen saat ve günlerde çalışacaktır.
  3. Toplayıcı, bağımsız konut, ticari ya da hizmet birimlerini barındıran yapılar ile açık ya da kapalı sosyal donatılara sahip münferit yapıları da barındıran özerk yerleşim yerleri ve sıfır atık belgesi verilen yerler haricinde, meydan, bulvar, cadde, sokak, parklar vb. alanlardan topladığı sıfır atıkları günlük olarak 1.Sınıf Atık Getirme Merkezine ya da anlaşmalı olduğumuz lisanslı toplama ayırma tesisine getirecektir.
  4. İlçemiz trafiğini olumsuz etkileyeceğinden Bursa Caddesi ve Balıkesir caddesinden toplama yapılmayacaktır.
  5. Toplama esnasında, belediye tarafından verilen bağımsız atık toplayıcısı kartını bulunduracak, lacivert tek tip reflektörlü iş elbisesi giyecek ve eldiven kullanacaktır.
  6. Bağımsız Sıfır Atık toplayıcısı olarak görev yapan kişiler, toplum içinde kişisel temizliğine dikkat edecektir. Toplu taşıma, alışveriş vb. işlemlerini yaparken atık toplama eldivenlerini çıkartacak ve kişisel temizliğini yapacaktır. Halk sağlığına tehdit oluşturacak hiçbir harekette bulunmayacaktır.
  7. Atık toplamada kullanacağı aracının görsel bir kirlilik oluşturmaması için gerekli boya, bakım ve temizliğini yapacaktır.
  8. Atık toplamada kullanacağı araç için belediyeden uygunluk onayı alacaktır.
  9. Atık toplama aracı olarak çekçek, 3 tekerlekli elektrikli bisiklet vb. motorsuz araçlar ile belediyenin onay verdiği diğer motorsuz araçları kullanacaktır.
  10. Atıklar açıkta taşınmayacak, üzeri kapalı olacak, dışarıdan görünmeyecektir.
  11. İş elbiselerini, bağımsız atık toplayıcısı kartlarını ve atık toplama araçlarını başkasına kullandırmayacak, kullananlar ve kullandırılanlar hakkında idari işlem yapılacak ve çalışma izinleri iptal edilecektir.
  12. Belediyemizce verilen bağımsız atık toplayıcısı kartı, iş elbisesi, çuvallar ve levha uygulanmış araçları ile Mustafakemalpaşa ilçesi dışında toplama yapmayacaktır. Aksi durumların tespiti halinde çalışma izinleri iptal edilecektir.
  13. Çalışma izni iptal edilen toplayıcılar, iş elbiselerini ve kartlarını iade edecektir.

 

KAYIT DIŞI ÇALIŞAN DİĞER ATIK TOPLAYICILARININ ÇALIŞMALARINA SON VERİLECEKTİR. 

İLAN OLUNUR.

E-BELEDİYE

E-Bülten Üyelik